emmashemochhandarbete

Direktlänk till inlägg 21 februari 2013

Ny Blogg! Välkomna Till Emmas Blogg

Av Emmas hem och handarbete Emmas - 21 februari 2013 13:11

Hej & Välkomna!


Hej Alla galna Handarbetare! Idag startar vi en ny blogg, pga att denna blogg kommer att bli snyggare och enklare att använda! Ni kommer även att kunna hitta oss enklare genom att söka på

"Emmashemochhandarbete.bloggplatsen.se"


SEN.... Vill vi gärna att ni följer oss på FACEBOOK "Emmas hem och Handarbete" Där kommer ni att få reda på allt nytt som händer, om det kommer in nya pärlor, nya garner, nya färger! Där får ni veta Precis ALLT som händer i Butiken, varje dag!

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Nu är jag tillbaka här på bloggen denna vecka. Överkastet blev klart i tid och brudparet blev mycket nöjda, jag med. Jag blev så nöjd själv att jag måste virka mig ett eget, men nu får jag nog vänta ett år eller två så jag känner inspiration för ...


  I våras, när barnbarnet på 3 år skulle komma på besök, hadde jag virkat lite "lekmat", grönsaker, frukt, bakelser och smörgåsar. Tänkte köpa et leksakskök också, men fick en vision om at jag kunne göra nått med en träskiva och en virknål. (Hoppas ...

Om någon vill titta på allstrarne i "verkligheten" finns dom denna vecka i butiken. ...

Presentation


Hej!
I Denna blogg kan du läsa om vår butik, och olika Handarbeten.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards