emmashemochhandarbete

Alla inlägg den 26 februari 2013

Av Emmas hem och handarbete Emmas - 26 februari 2013 11:51

Hej igen!

De senaste 7 månaderna som jag har virkat så har det också blivit det som jag har sagt är mitt intresse om någon frågar vad jag gör på min fritid. Men vad virkar jag då? Mormorsrutor, ja det blir det ju i mängder. Testade också att göra en halsduk för det finns så otroligt fina garner hos Emmas hem och handarbete. Där hittar du alla garner som jag har använt. Man får hjälp med det man behöver och ibland så kan man hitta färdiga saker som denna underbara ull filt som ni ser på bilden nedan. Men som sagt åter till mitt fritidsintresse. Jag började fundera på min virkning och insåg vad lite jag kan om virkning och mönster, så jag började googla, kolla på youtube hur man virkar och vad man kan virka och det finns så otroligt fina saker! Speciellt för barn! Så nu är jag igång och mitt stora projekt är skor, Converse! Åh de är ju helt underbara och jag tror snart att alla mina vänners barn har ett par. Det är en perfekt present för vem uppskattar inte handarbete? Mönster hittar du på Järbos hemsida. När man har lärt sig läsa mönster då känns det verkligen som man vet lite mer vad man gör  /Emma

           


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
I Denna blogg kan du läsa om vår butik, och olika Handarbeten.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards