emmashemochhandarbete

Direktlänk till inlägg 10 maj 2013

Renovering

Här på Emmas händer det grejor. Utanför håller kommunen på att bredda trottoaren. Det kommer att bli väldigt fint. Dessutom har de beslutat sig för att flytta tillbaka busshållplatsen så nu kommer ni nästan rakt in i affären direkt  


Själv håller jag på med ett babyfilt i garnet Victoria med dessa härliga färger

   

Ha nu en trevlig helg önskar alla vi på Emmas!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Nu är jag tillbaka här på bloggen denna vecka. Överkastet blev klart i tid och brudparet blev mycket nöjda, jag med. Jag blev så nöjd själv att jag måste virka mig ett eget, men nu får jag nog vänta ett år eller två så jag känner inspiration för ...


  I våras, när barnbarnet på 3 år skulle komma på besök, hadde jag virkat lite "lekmat", grönsaker, frukt, bakelser och smörgåsar. Tänkte köpa et leksakskök också, men fick en vision om at jag kunne göra nått med en träskiva och en virknål. (Hoppas ...

Om någon vill titta på allstrarne i "verkligheten" finns dom denna vecka i butiken. ...

Presentation


Hej!
I Denna blogg kan du läsa om vår butik, och olika Handarbeten.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards